Du som båteier er ansvarlig for at vi hele tiden har oppdatert informasjon om ditt medlemsforhold.
Derfor er det viktig at du sender inn denne informasjonen til oss når det blir endringer.

Nøkkelkort

  • Det er kun ett nøkkelkort pr. medlem.
  • Ved tap av nøkkelkort skal dette meldes til sekretær umiddelbart for sperring i systemet.
  • Nytt nøkkelkort/pinkode koster kroner 200.-
  • Ny pinkode sendes ut via SMS eller e-post.
  • Nøkkelkort sendes ut via post, eller kan hentes på havnekontoret tirsdager mellom kl 19 og 21 i båtsessongen.
  • Spørsmål vedrørende nøkkelkort rettes til sekretær.

Nytt nøkkelkort/pinkode utleveres kun ved utfylling av dette skjema!


Bytte av båt

  • Ved bytte av båt i samme størrelse eller mindre enn før, skal dette meldes skriftlig til havnesjefen før bytte i havna finner sted.
  • Ved bytte til større båt enn før, må det søkes skriftlig på større plass.
  • Havnesjefen vil da vurdere om båteiers plass kan utvides.
  • Er behovet større plass og det ikke finnes, må båteier finne seg i å bli satt på venteliste til annen stor nok plass blir ledig før båten bringes til båthavna.
  • Spørsmål vedrørende båtplass rettes til havnesjefen.

Søknad om større båtplass behandles kun ved utfylling av dette skjema!


Endringsskjema

Fyll in den aktuelle informasjonen om deg selv først, deretter velger du hva du ønsker å endre.
Skjemaet følger deg gjennom. Vi tror du bruker maks 5 minutter hvis du har all informasjon tilgjengelig.