Kontaktpersoner

Havnesjefen

Mats Nicholaysen

Tel: +47 – 466 53 139

Vaktsjef

Jøran Brennum

Tel: +47 – 481 27 343

Anleggsjef

Ronny Månum

Tel: +47 – 995 11 575

Leder

Svein Erik Rambø

Tel: +47 – 900 34 596

Kasserer

Ellen Øvstegaard

Tel: +47 – 980 38 332

Dugnadssjef

Kai Tohmas Hansen

Tel: +47 – 965 10 258

Styremedlem

Rune Gullberg

Tel: +47 – 930 65 956

Praktisk informasjon

Havnekontoret er betjent tirsdager mellom 18:00 – 21:00 i sesongen.
Sesongen varer fra 01.05 – 01.10.

Telefonnummer til havnekontoret er:
611 78 133

Vår e-post:
post@vikodden.no

Vår postadresse er:
Postboks 749, 2805 Gjøvik

Vår besøksadresse er:
Rensevegen 4, 2816 Gjøvik

Dersom du har noe du lurer på, eller ønsker å si ifra om ett eller annet, tar vi gjerne imot en e-post fra deg.
Vi svarer alle e-poster så fort vi har mulighet!

KOntaktskjema


f.a.q.

Kanskje du finner svar på noe av det du lurer på her?

Her har vi samlet sammen noen få av de spørsmålene som ofte blir stilt. 

§ 1. Må jeg vente med å ta med båten til havna når jeg har søkt plass?

Ja! Selv om du har sendt inn din søknad om båtplass til oss, så har du ikke fått plass enda. Vi går igjennom søknaden din og gir deg beskjed så fort vi har svar klart. I mange tilfeller er det ventelister for å få en båtplass. Derfor anbefaler vi å søke så fort du vet at du har kjøpt din båt.

§ 2. Hvorfor må jeg oppdatere min informasjon?

For at vi skal kunne gi flest mulig, best mulig service, er vi anhengig av at all informasjon er oppdatert. Vi gjør alltid det vi kan for å imøtekomme nye båt søknader. Hvis du da har en plass beregnet på en større båt enn den du har, kan det være aktuelt med flytting av båtplass for å imøtekomme flere ønsker.

§ 3. Hvis jeg får båtplass, har jeg da alltid tilgang til havna?

Ja! Du mottar et nøkkelkort av oss som gir deg tilgang. Til gjengjeld forventer vi at du forholder deg til de vedtekter og ordensreglement som gjelder.